Isnin, 26 Ogos 2013

Ketua Menteri Sabah mengunjungi Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidil Fitri Kolej Yayasan Sabah





Kota Kinabalu: Ketua Menteri SabahYAB Datuk Seri Musa Haji Aman hari ini mengunjungi Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri Kolej Yayasan Sabah yang telah diadakan di perkarangan bangunan Kolej Universiti Yayasan Sabah Kampus Bandaraya Sembulan.







Pada majlis ini, beliau juga yang merupakan Pengerusi Pemegang Amanah Yayasan Sabah berkesempatan menyampaikan Derma Siswa Biasiswa Yayasan Sime Darby kepada pelajar yang cemerlang dalam keputusan akademik dan kualiti kepimpinan serta membantu mereka meneruskan pembelajaran di peringkat Vokasional., sijil diploma dan ijazah di institusi pengajian tinggi dalam dan luar negara.



Selain menikmati hidangan yang disediakan, majlis juga diserikan dengan persembahan hiburan dan tarian kebudayaan oleh Kumpulan Kebudayaan KYS dan juga Fashion Show daripada pelajar-pelajar Program Kraftangan KYS menggamatkan lagi suasana Majlis Rumah Terbuka Kolej Yayasan Sabah pada kali ini.


Turut hadir pada majlis ini Pengarah Yayasan Sabah YB Datuk Haji Sapawi Bin Haji Ahmad, Menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal Ehwal Pengguna, Menteri Pelancongan, Kebudayaan dan Alam Sekitar YB Datuk Masidi Manjun serta beberapa Kenamaan yang lain.





 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan